Sol

Gårdagen var jätterolig. Jag fick komma upp på taket på huset där jag jobbar. Det var helt fantastisk utsikt. Financial District i söder och alla höghus norrut i Midtown. Jag såg Frihetsgudinnan för första gången. Jag gick och shoppade lite efter jobbet och sen åkte vi till I-House, satte oss på takterassen och drack lite skumpa. Det var jättehärligt. Sen åkte vi till Empire Hotel och där fanns det också takterass. Jag hade på mig min nya klänning som jag hade köpt. Idag har vi suttit och solat. Det är riktigt varmt ute så jag har fått lite färg. Vad som kommer hända idag är ingen som vet men jag kommer snart få veta.

Den här stod utanför mitt jobb när jag slutade igår

Susanne, Ebba och jag på takterassen

Jag och Anilu

På Empire Hotel

I solskenet på en takterass med Hudson River i bakgrunden

Kommentarer
Postat av: Mussi

Hatar det lite Annie. Jag plågas av att se att alla mina vänner är utomlands..

2010-03-23 @ 17:16:12
URL: http://aveny.se/mzahra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0