Meatpacking

Lördagen var väldigt speciell. Vi åkte till Central Park och satt där i solskenet. Det var helt fantastiskt. På kvällen åt vi middag på en ny restaurang i det trendiga områden Meatpacking. Efter middagen åkte vi till Avenue, vilket är ett ställe som också är väldigt trendigt, många kändisar som kommer dit. Jag pratade med Jay som är med i The City, vilket kanske inte är den kändaste men han är ändå en kändis. På söndagen åkte vi in till en IMAX biograf på Time Square och tittade på Alice in Wonderland. Måndagen var bara regnig och tråkig, så jag åkte hem efter jobbet och tvättade. Idag var vi i Meatpacking igen, vilket är precis där jag jobbar, på en tysk utebar som heter Beergarden. Det var jättetrevligt.
På väg till tunnelbanan på 125:e gatan för att åka till Central Park

Det var många som passade på att njuta av Central Park

I limon vi åkte med på kvällen

På Beergarden med en Wienerwurst och tysk öl

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-20 @ 07:29:33
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0