Kändis

Det har varit så himla fint väder här enda sen i lördags. Jag och Ebba gick till skolan tidigare och det var till och med varmt att gå utan jacka. Vi satt på en bänk och solade ett tag istället för att plugga. Det var skönt.
Jag och Stephanie gick och svängde våra lurviga på Dance Groove passet på gymmet. Det var en jäkla massa folk där idag för det var någon basketmatch. Vi smet in och tog lite kort och filmade.

Jag kom på att jag glömde att berätta om kändisen som var i New Paltz i fredas. Det var alltså skådisen som spelar Eric i Gossip Girl, Serenas bror. Jag har inte tittat så mycket på Gossip Girl så jag hade ju noll koll på vem det var men jag sa ändå till honom att jag tyckte att han är grym. Han är pytteliten. Till och med mindre än de mexikanska tjejerna här.
På fredag flyttar vi till Manhattan och alla längtar väldigt mycket.
Ebba och jag i solen

I omklädningsrummet på gymmet tog Stephanie kameran och sköt en massa bilder

Basketmatchen

Vi tog lite bilder utanför wellness centret också, bl a en massa misslyckade hoppbilder

Kommentarer
Postat av: Iris

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 11:20:44
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0