The Highline

Jag visste att jag skulle bli sämre på att uppdatera bloggen förr eller senare men jag tycker ändå att jag har varit ganska duktig.
För en vecka sen fyllde Alexandra, en av de mexikanska tjejerna år så det firade vi på en restaurang som heter Top of the Tower och det var högst upp i tornet. Jättefin utsikt var det och vi hade trevligt.
På lördagen hade jag och Stephanie en dag på stan. Vi gick runt en massa och passade på att äntligen gå the Highline. Sen var det söndag, sen måndag, sen tisdag, sen onsdag och då gick vi till en mysig restaurang här i Harlem (jag bor i princip i Harlem eller på gränsen till).
Idag hittade jag och Stephanie en riktigt nice rooftop på 5th avenue och det roliga var att jag ser en nisse som går runt (med samma frisyr som Einstein) som jag tror är ägaren för han var på en visning jag var med på i en fastighet i Meatpacking som Taconic äger.
At Top of the Tower

The Highline

Här gick det tåg förr i tiden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0